joi, 23 decembrie 2010

Scufita cea preanevinovata

Nu vor fi poezii scrise doar de mine. La sfarsitul fiecarei poezii va fi trecut si numele autorului.

O poezie interesanta, distractiva...putin nesimtita, scrisa rapid si plina de inspiratie :))


Prin padurea intunecata,
Prin bosketi plini de ghiauri.
O fetita alerga,
speriata de balauri.


Imbracata pe jumate,
Kiloteii sfasiati,
nu stia pe unde,frate,
Sa scape de disperati


A ajuns in jungla mea,
Si`a batut in tocul usii...
Eu i`am spus, chill fata mea,
Sterge`ti lacrima si mucii.


Ea mi`a spus -te`n pula mea,
Nu mi`e frica mie d`aia
Dar asa ca pula ta,
N`am vazut in toata lumea.


Eu ma uit un pic la ea,
Si`am vazut pizdutza scumpa,
Si am zis, hai fata mea
Sa te ard un pic la buba.


Tu ai dat chilotii jos,
Sfasiati de drumul lung,
M`am apropiat din dos,
Eu pizdutza sa ti`o`nfig.


Te`ai simtit in sigurantza,
Mangaind al meu obuz,
Cand mi`ai apasat pe clantza,
Te`am cardit ! Ca la Oituz !


Mai la stanga dragul meu,
Mai la dreapta,ahh, mai tare !
Uite ce e, draga mea,
Nu vrei capra...stai calare !

Autor: Iurie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu