sâmbătă, 25 decembrie 2010

Fii victima mea

Cand esti purtat de val spre lumi nestiute ai parte de experiente placute...sau mai putin placute.

E luna plina`n noapte
Dorinta mea, si ea
As vrea sa vin la tine
Dar tu nu esti a mea

Suntem atat de aproape
Dar totul ne desparte
I`ti scriu sperand ca poate
Am sa te prind in soapte

Sa intru`n lumea ta
Sa fii victima mea
sa`ti dau o nebunie
Doar pentru o vesnicie

In maini sa`mi cazi slabita
De viata absorbita
Sa`ti dau sangele meu
Sa fiu doar al tau zeu

Hai lasa`te muscata
De valul meu purtata
Lasa`te vibrata
In versuri sarutata

Incet sa stingi lumina
Pe mine sa dai vina
Sa`mi calci usor pe raza
In pas cu pas spre oaza

Sa tii ochii inchisi
Si buzele aromate
Sa te intinzi aici
Si capu`ncet pe spate

Sa te ating pe buze
Sa`mi simti caldura`n pleoape
Sa`ti murmur la ureche
Sa te dezbrac de toate

Si ca un vant placut
Sa te invalui toata
Ma vrei atat de mult
Dar eu te tin legata

Ma simti usor pe gat
te mangai, te sarut
te las doar sa respiri
Cu geamatu`n delir

Te ling, te musc de sfarc
Sarutul de sub vasc
pe sani, pe abdomen
te misti atat de fin

In mana`ti iau picioru
M`apropii in fiinta
El este "kalibru"
Faceti cunostinta

Astepti sa te patrund
Esti umeda ca roua
Ma vrei atat de mult
Si afara`i plina luna

I`mi simti miscarea ampla
Si fina precum mierea
Te`am dezlegat din vraja
Dezlantuie`ti placerea


Autor: Iurie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu