joi, 23 decembrie 2010

Mosule, ce tanar esti...

Tinerele si vulnerabilele noastre domnisoare au o mare problema de exprimare atunci cand le apare mosul in cale pe neprins de veste! Ne adunam in aceasta distinsa incinta pentru a gasi, impreuna, solutia cea mai potrivita!


Moshule chiar nu speram
C`ai sa intri tu pe geam
Si-ai sa-mi pui mana la gura
Sa nu-ti zic o`njuratura.

Si de gat cum ma tineai
Gura mi`o eliberai
Drept in ochi tu ma priveai
Si din buze`mi cuvantai:

Draga mea fecioara
E pentru prima oara
Cand ma uit la luna plina
Si te vad pe tine goala

Rudolph o luase razna
Ben si-a`ncalecat nevasta
Ken iti spune`acu povestea
Eu, ce naiba, terchea-berchea?

Ete`am coborat la tine
Sa m`asez un pic pe vine
Sa imi spui care ti`e dorul,
aaa cine ti-a patat covorul!?

(Tu sa-i spui lu mosh asa)
Lasa bree nu-i treaba ta!
Cine, unde, cum si cand
Poate vrei sa iti fac vant!

Esti un pic cam dubios
Mosh pervers si puturos
Te-ai gandit sa vii la mine
Sa ma`ncaleci, stand pe vine?

Ia mai du-te`n trefla mea
Cu tot cu trasura ta
Ia-ti si renii de p`aici
Ca dau drumu la arici! (ce`a zis vulpea lu arici...)

Si la anu cand sa vii
Sa-mi aduci vreo 3 de gii
Si vreo doua lu morfii
Toate verzi ca brusturii.


Autor: Iurie

[INTERZIS TUTUROR MINORILOR CARE, INCA, N-AU INVATAT SA CITEASCA]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu