joi, 23 decembrie 2010

Sarpele din Rai

 Categoric! O poezie dedicata momentului, momentului culminant! O poezie dedicata spiritului nebunatic feminin. Femeia este o aroma irezistibila a gandului masculin...


I`mi place cand te vad
Ma faci sa te observ
Te misti atat de moale
Ca apa in izvoare

Nu pot sa ma abtin
I`ti pun palma pe san
M`apropii,te sarut
Vii noaptea sa te fut

Esti sarpele din rai
Ai degete de pai
Ai inima de fier
Si buze de otel

I`mi place sa te fut
Cand vrei atat de mult
Si`o faci asa de bine...
"Sa`mi bag pula in tine !"

I`ti place cand te freci
Si n`ai mai vrea sa pleci
Atunci cand stai infipta
Esti cea mai implinita

Cand iti soptesc cu flinte
Din glas dulce fierbinte
"Chiar daca n`ai carisma,
Esti cea mai buna pizda"

Iar tu precum un sarpe
Te`ntinzi pe`al pulii spate
Si`ncet te`ncolacesti
Si`ncepi sa mi`o belesti...

Si torci ca o felina
Si`mi dai foc la benzina
Si ma intrebi mirata
"Cu stanga sau cu dreapta?"

"Sa vezi cat e de fin,
Sa`ti dau al meu venin,
Sa simti ca esti Adam,
Pierdut in Amsterdam."



Autor: Iurie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu